Loffen Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Har fått trøbbel med servo på min 05 Focus, som kommer og går sporadisk... Har hatt av alle kontakter/stikkere og smørt de inn med kontakt-fett, selvom alle var som nye. Servo-olje var på minimum, men dette er etterfyllt og "luftet"... Noen som har vært borti lignende? Er elektrisk servo... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Vært borti defekt pumpe/modul, men er noe med ledninger. Kan du sende meg regnr på pm eventuelt så skal jeg sjekke på jobb 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted August 13, 2015 Author Share Posted August 13, 2015 Du får ikke tatt imot flere pm... Regnr er BD44435 -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mast Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Ble det noen løsning på servo problemet, har fått det samme på min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted September 10, 2015 Author Share Posted September 10, 2015 Bytta kun servopumpa som sitter under høyre frontlampe... Løsne plast innerskjerm, så kommer du enkelt til... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts