Gakkgakken Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Knappen for å åpne bakluka har tatt kvelden på min Fiesta 1.6 tdci '09. Må må åpnes med fjernkontrollen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kommer til å skifte den? Vipper jeg opp deksler på utsiden, eller må jeg gå inn via innsiden av luken?
oddamo Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Hei.Skiftet denne bryteren på min kones Fiesta for en tid siden. Jeg tok av dekselet på innsiden slik at jeg kom til muttrene som holder plasten på bakluka som bryteren sitter i, og fikk da av hele plata med bryteren på. Mulig det kan gå å lirke den ut uten å skru av noe som helst hvis man har noe tynt og stivt å lirke inn på sidene slik at man får klemt låsehakene(plast) inn mot selve bryteren og lirket bryteren ut.
Gakkgakken Posted July 4, 2015 Author Posted July 4, 2015 Takker for svar. Regner med at panelet på innsiden bare sitter med klips (bortsett fra de to små panelbitene oppe på siden som sitter fast med en skrue)?
D.D.Wernberg Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Bare å løsne skruer og rive av mulig det sitt hardt og det ryk no klips men det får man vel på Ford eller ebay Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
Gakkgakken Posted July 6, 2015 Author Posted July 6, 2015 Danke. Skal røske i ferien, så får vi se hva som skjer. God sommer!
tuszi Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 går også å bende den ut uten å ta av listen med en flattrekker, litt forsiktighet så går det.
Recommended Posts