MadsBL Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Ønsker å kjøpe cambershims til bakstilling, skal på en 2WD cosworth.. Har fulgt med på passionford, ebay osv, men ikke dukket opp noe den siste tiden. Ta kontakt på PM eller mail; mblindstad@hotmail.com
MadsBL Posted June 8, 2015 Author Posted June 8, 2015 Jon Jamtvedt skaffer de Snakket med han i april, og da måtte han ha bestilling/produksjon på 10 stk (eller var det 10 par) for at han skulle kunne levere dette..
LM-Cossy Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Sa han noe om pris per sett? Hvis det ikke er alt for dyrt kan vi jo forsøke å få igang et gruppekjøp.Jeg kunne ihvertfall trengt et par sett. Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
grcossie Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Sa han noe om pris per sett? Hvis det ikke er alt for dyrt kan vi jo forsøke å få igang et gruppekjøp.Jeg kunne ihvertfall trengt et par sett.Tror de siste har gått for 500kr
MadsBL Posted June 9, 2015 Author Posted June 9, 2015 Sa han noe om pris per sett? Hvis det ikke er alt for dyrt kan vi jo forsøke å få igang et gruppekjøp.Jeg kunne ihvertfall trengt et par sett. Nevnte ikke noe pris da jeg snakket med han sist.. Snakket med ett firma i området her i dag tidlig, og de kunne ta på seg å lage shims (i alu eller ønsket materiale). De skulle komme tilbake med pris innen ett par dager.
Jarvarix Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Jeg har et sett liggende, kjøpt fra 909. Kan få kjøpt de. -17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)-90 mercury grey cosworth (1999)-89 mercury grey cosworth (1998)-86 sort XR4x4 (1996)-77 Taunus 2 IS (1995)
Recommended Posts