laRS-2000 Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Har ein 2003-modell facelift som eg har lurt på å kjøpa ein frontspoiler til. Er sikker på at eg eingong har sett ein som går litt i eitt med åpninga i fangaren, altså at holet (eller åpninga) fortset på spoileren likt som "skråane" på fangaren gjer. Er mottakelig for linkar til forskjellige sider som har styling til desse modellane, og gjerne norske! På forhånd takk Bilde for illustrasjon av desse "skråane" eg snakkar om
tuszi Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Tror jeg har en liggende vis det er den under fangeren du mener?
laRS-2000 Posted April 21, 2015 Author Posted April 21, 2015 Jepp, er under fangaren eg meiner ja. Der som den svarte leppa orginalt er. Har du eit bilde av den? Eller link til eit bilde kanskje?
laRS-2000 Posted April 22, 2015 Author Posted April 22, 2015 Æhhh... Det var i grunn ikkje den eg spørde om her. Men ellers takk.
tuszi Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Var ikke kjempe lett å forstå men skjønner sånn ca hva du mener
Recommended Posts