TomGoran Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Hei. Trenger noen tips angående min Ford Transit Connect 1.8 TDCi 2004 mod. Jeg har overhalt motoren å startet den men gikk ikke fint å ikke opp på turtall grunnet at jeg monterte register reima feil ved å ikke stramme oversiden av reima slik jeg skulle. Etter at jeg justerte inn register reima slik den skulle være, ville ikke bilen starte noe mere. Dysene vil ikke åpne for diesel å jeg aner ikke hva som er galt. Har tatt diagnose test å det ligger ikke inn noen feil å diesel pumpen har 300 bar trykk å motoren 230-240 omdreininger på starteren. Har trykk testet ventiler å sjekket at register reima er huket rett å alt er som det skal være. Noen som har tips til hva som kan være galt?
jakob Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Du har ikkje luft i systemet da? Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
TomGoran Posted February 10, 2015 Author Posted February 10, 2015 (edited) Du har ikkje luft i systemet da?Jeg har luftet mye å er ganske sikker på at jeg ha fått kvittet meg med luften i systemet. Har sugd igjennom ca 10 liter fra tur/retur å luftet på fordeler å alt virker ok. Har 300 bar på live data når jeg prøver å starte. Men den åpner ikke dysene å tilfører diesel. Begyner å bli lei av at den ikke går. Nesten så jeg lurer på om hjernen har tatt kveld. Edited February 10, 2015 by TomGoran
Recommended Posts