Mondondrodeo Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Eg har mistanke om at vannpumpa mi har ein lekkasje, eg ser at det er fuktig i forkant av motoren. MEN eg har høyrt at servopumpa bør skiftast i samme slengen. Servopumpa er dyr, og eg har ikkje lyst å skifta viss eg ikkje må. Er det noen som har erfaring med dette? Er det ein grei jobb å byta vannpumpe evt. servopumpe?Det er jo ikkje så lett å sjå kor lekkasjen kjem ifrå, trangt og fælt. Kan det væra andre ting som lek?
mondeo2004 Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Grei jobb om du har skrudd litt før. Anbefaler å skifte begge når du først er igang,sjekk ebay,der har de rimelige kit fra UK
Mondondrodeo Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Har skrudd ein del ja. Korleis er kvaliteten på delane ifra Ebay?
dohcboy Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 heilt grei kvalitet, engelskmenn bruka d jo så er kunn i norge at alt av deler skal koste heroin!!fadern kjøpte 2 nye hjullager bak til mk3n sin, + skiver og klosser og betalte ca 2000kr med frakt og moms !!! fra ebaybare hjullagret bak kosta 2500kr stk hos mekonomenhar vel kjørt ca 30 tusen siden da å ingen tegn til at dette ikke holder Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
RHH Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ser ingen anna grunn til å bytte servopumpe i samma slengen enn at den delvis må demonteres. Bytta fler vasspumper men aldri servopumpe. 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Recommended Posts