Jump to content

Er dette verdt å bruke pengene på?


Slåstad RS

Recommended Posts

Jeg har, meget fornøyd jeg værtfall.

 

Trangt å montere pga sikkert designa for engelske biler, men med lirk å lur så går det. Krever også harde motorfester, igjen pga det er fryktelig trangt.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Oppegående selger hvertfall, ND-Tuning er firmaet til Neil som skrev for Fast Ford tidligere ;)

Er en "facelift" utgave av det gamle Hart innsuget, så ja, det skal være veldig bra.  Men spørsmålet er om du skal ha såpass med effekt at det er noe behov for det?

Link to comment
Share on other sites

Tenker at dette isolert sett er ett godt produkt, men for bare ca. + 10 hk ekstra for kr. 7000,- så hadde jeg heller flyttet denne delen av budsjettet over på turbo, dyser og tenningsanlegg. 

  • Like 1

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Men snakka ikke du om en ca 400hk da Slåstad(eller husker jeg feil, er kanskje ikke din motor du tenker på heller)? er det noe vits i det da? Er vel tatt ut mer hk og med gode resultater/kurver på orginalt plenium!

Ja, er opp til 400hk jeg tenker på, så det var disse svarene jeg egentlig håpte på.

Ser nå det er kopi?

 

Det jeg har er HART, men regner med det jeg skreiv over fortsatt gjelder :)

Kopi av HART ja.

Tenker at dette isolert sett er ett godt produkt, men for bare ca. + 10 hk ekstra for kr. 7000,- så hadde jeg heller flyttet denne delen av budsjettet over på turbo, dyser og tenningsanlegg. 

Da de tingene er på plass, så får det bli på porting.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

 

Da de tingene er på plass, så får det bli på porting.

Husker coilen, men har ikke fått med med det andre.

Hva med kamakslinger?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke usannsynlig at "Mariuskammen" er tidenes beste turbokam til en velfungerende høyeffekt Turbo OHC så den er ett uvanlig godt valg.

Tenker også at resultatet med en KORREKT modifisert OHC topp og 4x4 eller T25 plenum blir svært mye bedre enn med en urørt topp og ett Hart plenum e.l.

 

Har stort tiltro til 6258. :D

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...