GlennAre Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Fikk med ett uhell kjøpt en bil for noen mnd siden som årsavgift for 2014 ikke er betalt. Selger sa at denne skulle være betalt men det var den jo ikke. Ja jeg var dumt som ikke dobbelt sjekket dette selv.Men etter de nye reglene om årsavgiften kom i fjor eller noe? Er det noen som vet når dette blir tvangstrukket i fra selgerens konto? Har spurt statensinnkrevnings sentral, men dem har ikke svart meg. - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andorsen Posted November 9, 2014 Share Posted November 9, 2014 Det blir innkrevd fra selger Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlennAre Posted November 9, 2014 Author Share Posted November 9, 2014 Les teksten! Jeg vet det og jeg spør når?For om det ikke skjer før langt utti 2015 så må jeg betale den selv. - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andorsen Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 (edited) Beklager. Blir trukket i slutten av desember. Har opplevd det samme etter å ha kjøpt bil. Edited November 10, 2014 by Andorsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlennAre Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 Det håper jeg virkelig stemmer Bare og vente i spenning da, takk! - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts