cossi rs Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 hei er det mulighet og koble bort drift på forhjul på en sierra 4wd 1990 modell.skulle gjerne bare koblet det bort mens jeg kjører en mapping pga feil med 4wd foran som bare kommer og går.eller må jeg bygge det om,,,noen som har hatt lignende problem ??????
dohcboy Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 (edited) kassa må låses av innvendigenkleste er nok å få tak i ei 2wd kasse å jekke inn Edited October 6, 2014 by dohcboy Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
RHH Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Letteste er å sette in en låst senter diff. 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
cossi rs Posted October 7, 2014 Author Posted October 7, 2014 kassa må låses av innvendigenkleste er nok å få tak i ei 2wd kasse å jekke innok hvis jeg går for å bytte kasse.er det bare å bytte kassa mellomaksel passer på 2wd kassa og bare la drivaksler og foraksel stå,dette skader ikke noe?
Recommended Posts