Jorann Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Se på Finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=49802633FINN-kode: 49802633 Ford Granada fra 1972, første år Granada ble produsert. Denne bilen kun produsert det året. V6. 3 liter. GLX. Nydelig veteranbil, selges til høystbydende. Tar bare bud over 50 000 kr. Deilig bil å kjøre. Automatgir og servostyring. Takluke. originalradio. Bilen står i garasje nå. Jeg bor ikke på salgsstedet, men ikke langt unna, så ring for å avtale visning. Bilen har stått i garasje stort sett hele tiden. Bare brukt på sommerstid til kosekjøring. På vinterstid har den vært jekket opp. God stand. EU-godkjent i september 2014. NB! Kilometerstand bare skrevet det som stod på forrige EU-seddel. Telleverket kan ikke vise om det skal være flere tall foran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Chr Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Dårlige bilder, men ser ut som en bra bil. GXL med 3 liter ble produsert til og med 74 mener jeg. Jeg lurer på om de første egentlig het XL, senere ble XL versjonen under GXL -Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt -Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran -Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn -Chrysler Voyager 1993 3.3SE -Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Kommet opp noen flere bilder nå. Litt flikking må nok til, men du verden. Ikke mange igjen av de der, og virker å være et greit utgangspunkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts