!Cosworth! Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Hei.Skal montere hengerfeste på bilen og få det i vognkortet. Har vært i kontakt med biltilsynet og di sa det var bare å få det skervet inn i vognkortet, men di fant ikke info på hvor stor henger den kan dra. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne det ut, eventuelt noen som jobber på ford som kunne skjekket det i sin database? B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
jakob Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Si 3500kg da 1 Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
!Cosworth! Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 Ja kan prøve d. heheMen desverre vil biltilsynet ha dokumentasjon så skulle fått tak i det så snart som mulig. B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
grcossie Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Visst du tater inn skilt nr på tilhenger kalkulatoren til biltilsynet da? http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Tilhengerkalkulator
!Cosworth! Posted September 26, 2014 Author Posted September 26, 2014 Har nok prøvd det uten resultat. Har også vært i kontakt med biltilsynet og di fannt heller ikke ut og ba meg kontakte Ford. Jeg har nå fått svar fra Ford og får tilsendt dokumentasjon. Kan dra 2800 kg B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
Recommended Posts