Dufman Posted July 18, 2014 Posted July 18, 2014 Er det mange her som har LMK forsikring på veteranbil?Virker veldig tungvint å skaffe, og ganske strengt.Priseksempler? Hvor mye kjørelengde?
Hans Chr Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Jeg har snart. Fikk Hans Ole til å se over bilen på treffet vårt, så nå har jeg bare å sende inn skjemaet til LMK..Prisene og kjørelengde står på LMK siden.http://lmk.no/images/doc/abc-lmkforsikring.pdfTror det koster 395 for helforsikring med kasko dekning hvis man har minimum tre forsikringer fra før. Jeg sparte nesten to tusen på å gå over til LMK forsikring som totalkunde i forhold til det billigste tilbudet fra 4 andre selskaper. Noen andre som har forsøkt? Det som jeg har hørt er at det var veldig strengt for noen år siden, nå skal det være mye lettere å få forsikring.Jeg mener at det er blitt fri kjørelengde på forsikringene.. -Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt -Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran -Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn -Chrysler Voyager 1993 3.3SE -Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe
Dufman Posted July 19, 2014 Author Posted July 19, 2014 Hva flytta du av forsikringer, Hans Christian?Jeg har jo hus, biler, person og unger fra før.
KNAa Racing Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Jeg flytta over alt, 3biler, innbo, sønn å meg selv.Sparte MYE.Men de fikk en liten skrape i lakken, jeg fikk plutselig brev om avskiltningsbegjæring på 2 biler, dette pga manglende forsikring.Da hadde jeg betalt for forsikring til de i 2mnd.Viste seg at når det ble byttet selskap, så hadde ikke selgeren tikket av for et eller annet.Men ringte, å de fikset det på 2min. Men hadde TATT SEG UT at jeg hadde blitt avskiltet på bilferie, siden brevet hadde kommet da.Hehe 1
Recommended Posts