Håvard Johansen Posted May 15, 2014 Posted May 15, 2014 (edited) det som er gjort med min:takspoilersølv deksel over speilskvettlapper foran og bak.17" felg/dekksolfilm på vinduenecree led kit i tåkelys.led i park og skiltlysbyttet til /skjerm cd-spiller.ryggekamera2x12" subba baki lasterommet4x hella comet xenon (Ikke montert enda)kufanger (Ikke montert enda)chrome sidebars (ikke montert enda)"sparke-lister" i dørene.vind-avvisere på siderutene. (ikke kommet enda)blir satt på racing striper på panseret imorgen. samt klistremerke øverst i frontrutaer det som er/blir gjorthar en ekstra takspoiler om noen trenger er ulakkert. Edited May 17, 2014 by Håvard Johansen
Håvard Johansen Posted May 27, 2014 Author Posted May 27, 2014 2500 norske kroner:) er ny og ulakkert.er det samme som jeg betalte så gidder ikke ta noe mere for den da æ ikke har bruk for 2 stk min bil:) bestille kufanger og sidebars senere idag. har 4 nye hella comet 200 xenon som skal på
Håvard Johansen Posted May 27, 2014 Author Posted May 27, 2014 alta.finnmark. men kan sendes. koster sikkert ikke mange kroner ekstra
Richard Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Okay Har desverre ikke råd til denne akk nå, men får innskudd på konto igjenn rundt den 15.juni Så tar kontakt å hører om du har den enda rundt den tid viss det er ok?
Recommended Posts