RstS2 Posted May 9, 2014 Posted May 9, 2014 (edited) Lurer på ett par ting: 1:Går det ann og oppgradere den orginale sony spilleren til DAB+? er kunn DAB nå, uten og bytte enheten2:Erfaringer med og montere manuel bryter for tilleggsvarmeren? 1.6 tdci, ikke aux heater opt. i meny3.Siden det er justering av styring, komfort,sport,normal, vill det blinke lamper hvis bilen senkes? kun fjører eller hele demperen. Takk Edited May 9, 2014 by RstS2
audun-eg Posted May 9, 2014 Posted May 9, 2014 Er det IVDC du har? Altså elektrisk aktiv fjæring? Da vil vel systemet ikke fungere som det skal hvis du senker bilen.
Anonymous Posted May 9, 2014 Posted May 9, 2014 Er samme servo som er på ST modellen. Så nei ikke ivdc på disse med tanke på han nevner styring. Er elektrisk servo pumpe. Og da nei har ikke noe og si.
grcossie Posted May 9, 2014 Posted May 9, 2014 Er du sikker på at du ikke har dab+? Visst du får inn nrk sport, så har du det. Du kan muligens montere adapter, slik jeg har på min Kuga
RstS2 Posted May 10, 2014 Author Posted May 10, 2014 Hei ok, da funker det med senking, er justering av servopumpa som Anonymous sier. @grcossie: Får ikke inn NRK sport,mP3 osv.Hva slags adapter tenker du på og hva koster den?Er det Ford sak eller universal? Takk til alle
grcossie Posted May 10, 2014 Posted May 10, 2014 Jeg bruker Ford sitt eget adapter, som er plugg and play.Siden jeg har touch skjerm spilleren, så var det mitt valg. Jeg betalte rett under 1000kr for det, men jeg jobber hos Ford. Er vell en 1500-1600kr vil jeg tro
RstS2 Posted May 10, 2014 Author Posted May 10, 2014 @grcossie Ok, da skal jeg sjekke opp hos Ford ang den DAB adapteren. Takk
Recommended Posts