Anonymous Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Lurte på om noen veit hva det koster og om det er murlig og bytte en spiller som har integrert klima kontroll. Ønsker meg noe som støtter dab og USB tilkobling. Har i dag også en CD veksler baki
Mondeo Power Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 (edited) Kan vel få begge deler på den du har. Edited April 24, 2014 by Mondeo Power
Anonymous Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 USB tilkobling? Hvor? Bytte ut CD changeren baki? Og koble til noe dab mellom antenne og spiller?
audun-eg Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 MK4 er levert med både DAB og USB. Ser dog for meg at det er dyrt å ettermontere originalt hvis du ikke allerede har det. USB-kontakten sitter ved siden av aux-tilkoblinga i hanskerommet hvis det er montert.
Anonymous Posted April 28, 2014 Author Posted April 28, 2014 MK4 er levert med både DAB og USB. Ser dog for meg at det er dyrt å ettermontere originalt hvis du ikke allerede har det. USB-kontakten sitter ved siden av aux-tilkoblinga i hanskerommet hvis det er montert.Det er ikke montert orginalt vertfall. Det er vel ikke vanskelig og bytte klimakontrollen til vanlig 2 soner?
Recommended Posts