Anonymous Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Da blir jeg ny eier av en 2008 model mk 4 Har da noen spm. Ønsker meg fl front, noen som veit hvor jeg kan finne en brukt til en rimelig pris? Ønsker da den med de led drl i. Kunne også tenkt meg balletter fra fl.
Stian MH Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Balletter fra FL ? Gratulerer med ny bil da [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Anonymous Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Skulle stå bak lykter -.- pokker autokorekt Jo takk blir rart og gå fra en sprek focus ST til diesel familie bil men har noen ideer på hva jeg vil gjøre med bilen. Tenkte og få den foliert sånn som dette
2.8i TIC Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Ja passer frontfanger og baklykter fra facelift på gamle typen?
KNAa Racing Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Frontfanger passer nok, men må ha mye småtteri rundt/innom. Angående baklykter så er det vel kun ytre som er bolt on, må vel å bytte ei plate på bakluke pga indre lykter. Modifisere ledningsnett å kontakter, samt legge inn motstand pga pærevarsel..
Anonymous Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Fronten er vel bare ytre som er annerledes? Lyktene er vel ikke så mye annerledes? Eventuelt er det vel lettere da og bytte hele bak luka? Ledning er no stress ^^,
Anonymous Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Ser det der ha. Ytterste er lik. Men trenger også ny bak luke ja. Nye bak luka var itillegg mye finere. Sikkert ikke ille priser på hugger'n i Sverige
Fribbern Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Panseret er ikke likt på faceliften. Det går lengre ned på den gamle versonen. Så du burde bytte panser også, vis du skal bygge om fronten. Har et FL panser og fanger til overs
Recommended Posts