Javisst Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 Har noe deler til overs som bare tar plass her. Er til mk2 serie 2 av granada. Et par framskjermer begge sider. Et par bakluker i forskjellige farger. 3 Griller i forskjellige farger, originale griller. 1 stk. venstre framlampe Noen blinklys begge sider foran. Et par hjerner, uvisst hvilken motor det kommer fra, men kan sjekkes opp. Har hvertfall 3 stk, 2 like og 1 litt annerledes. Baklamper. Holder til i Eidsvoll/Akershus. Send meg melding, kommenter, eller sms på 902 92 337. Helst sms da jeg sliter med dårlig dekning. Er også å få tak i på mail: a.bremseth9@gmail.com BILDER KOMMER! 1984 Ford Granada 2.3
LoftusGranada Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Har noe deler til overs som bare tar plass her. Er til mk2 serie 2 av granada. Et par framskjermer begge sider.Et par bakluker i forskjellige farger. 3 Griller i forskjellige farger, originale griller. 1 stk. venstre framlampe Noen blinklys begge sider foran. Et par hjerner, uvisst hvilken motor det kommer fra, men kan sjekkes opp. Har hvertfall 3 stk, 2 like og 1 litt annerledes. Baklamper. Holder til i Eidsvoll/Akershus. Send meg melding, kommenter, eller sms på 902 92 337. Helst sms da jeg sliter med dårlig dekning. Er også å få tak i på mail: a.bremseth9@gmail.com BILDER KOMMER! Hei. Du har ikke en forgasser til 2,3 V6 liggende?
Recommended Posts