k3nn37 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 (edited) pga tid å plass mangle må jeg desverre selge denne trofaste traveren.. sitter rødtopp optima batteri i bilen nå, Forestillingen er oppgradert med 260mm bremser med store calipere , justerbare berearmer, stålspunnet bremseslanger, longstuds, poliforinger alle steder og ombygget tannstang med større retur å justerbart rattutslag.. Skjermbuer og hjulhus er sveiset om for å kunne kjøre med 225/40 16" hjul og mye senk.. Bakstillingen, fjører og dempere er nå original.. Motoren er også nå helt original forutenom et 4-2-1 grenrør og 2,5" eksos..Giroverføringen er bygget om til shortshift og flyttet 30mm bakover mot fører.. Ble sveiset inn nye kanaler for ca 2år siden så dem er rustfrie.. Det som er av rust på bilen er litt i skjermbuene bak og jekkfestene foran ellers skal den være ganske bra.. den starter ikke før øyeblikket, men jeg har ikke hatt til til å sett på det enda.. så godt mulig det bare er en sensor som må byttes.. jeg har nye org ford sveisedel hjulbuer til bak som evt kan følge med..[/size] her ser dere da den ombyde forstillingen i aksjonedit: bilen er en 1991 mod.. befinner seg i hønefoss område.. lakken på bilen er ikke noe glansbilde, men er fortsatt endel bra deler på bilen så tenkte meg hbo 5000kr jeg er lettest tilgjengelig på tlf 4761femfem62.. Edited March 31, 2014 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts