olespole Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 ønsker å kjøpe stivere fram dempere til min sierra och kom med forslag og pris;) holder til i kristiansand 95001667 mvh ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprimaniac Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Hmmm. Du bør vurdere; stivere fjører OG dempere. Jeg har en annonse på komplette Bilstein Cosworth 4x4 bein i salgs- delen av forumet. Vet ikke om de passer din bil, men....Bilstein er et sikkert og godt valg.Koni, Spax og AVO kan jeg også anbefale (de er justerbare). Regn med ca. 2000 pr. bein/ demper. Kan ikke angi pris; må vite om det er 4x4 eller 2WD. Antar vi det siste, og at årsmodell er før 1993, ser jeg at Bilstein havner på ca. 1500 pr. side (om jeg klarer å få fatt på dem...). Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted March 19, 2014 Author Share Posted March 19, 2014 er til 2wd ja, har stivere fjører og defekte dempere, nye du kan skaffe altså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Jeg har 2 gule/oransje Koni med stivhetsjustering hvis det er av intresse - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 stand? pris? mye brukt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts