fordolsen Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 hva er det denna slangen/røret gjør ? detta må vel mest sannsynelig være noe hjemmemekka greier ? noen som evt har orginal delen ? dette er en dohc 1991 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansa Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Er det ikke vakumslangen til bremsekraftforsterkeren da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 jo det er jeg ganske sikker på. Bare å følge slangen det. bremsekraft forsterkeren er på førersiden, en stor svart rundt kloss som er på torpedo veggen “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Det der er bremsevakum ja - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Det er som sagt vakuumslangen til br.kraft-forsterkeren, og envegsventilen, dog kan det se ut som noe jall der, skal vel være enn hul bolt man skrur den til med, ikke teip og stappa inn i hullet som det ser ut til her. lekkasje der vil gi høy tomgang og feil blanding(motorfusk). 1 `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts