Granada 2.8 Ghia Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Hei igjen Folkens.Har montert 2.9i i granadaen min, den funker tålig greit, men syns den har brukt mere og mere.Fikk kobla opp eksosen i går, og da ble de i tillegg veldig daff. Det er rett og slett koblet opp mot orginal 2.3-eksos etter downpipene, så litt astma må man regne med.Virker som det er dønn flat momentkurve opp til 4000 rpm, derfra og oppover bare dør den ut, og drar man den til turtallsperre føles det som man skaller i frontruta. med bare 2.9 downpipe dro den villig til turtallsperre og var litt hissigere. når den traff turtallsperre så bare dabbet de litt av og rett på igjen. Så det høres ut som astma for meg.Men eksosen stammer fra en kompis som hadde samme motor som meg i granada, og den oppførte seg ikke slik sier han.Så jeg stusser litt.Jeg får feilkode 29 og 52.29 er VSS som jeg ikke har enda. 52 skal være trykkbryter servostyring som det ikke finnes på denne, eller bilen det kommer fra.Når ikke 29 kommer, så får jeg 11 og godkjent likevel, men 52 er der uansett.Noen tips.Ellers noen tips til diameter på dobbel eksos hele veien på 2.9? `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Granada 2.8 Ghia Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Bytta hjerne til automat igjen, og den funker som fy.Lurer på om TFI`n gikk uten SPOUT-signal. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now