jab Posted February 21, 2014 Posted February 21, 2014 jeg finner ikke ut feilen her - når nødblinkbryter er slått på blinker det i den når jeg blinker høyre/venstre det er strøm frem til nødblinkbryter
Trones... Posted February 21, 2014 Posted February 21, 2014 hva?? Vil gjærne prøve og hjelpe til her, men forsto ikke mye av den teksten. Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
jab Posted February 21, 2014 Author Posted February 21, 2014 hmmmm nødblink virker ikke når jeg trykker inn nødblinken og blinker til venstre eller høyre blinker det i nødblinkbryter dvs da er det vertfall noe liv i mellom rele og bryter det er også + og jord frem dit
jab Posted February 21, 2014 Author Posted February 21, 2014 nei - det ligger ikke akuratt her og der hehe - mistenker den jeg også
Peder`n Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 Hvordan ser den ut?... Kanskje jeg har en... Peder
Recommended Posts