Stiang90 Posted February 19, 2014 Posted February 19, 2014 (edited) Hei, etter registerras og tap av oljetrykk i min motor hvor alle 8 eksos ventiler er stuket blir det billigere å bytte hele motoren enn å reparere. Noen som har motor eller vet av i god stand som skal selges? helst ikke gått alt for langt. Ikke alt for langt unna Trondheim men alt kan være aktuelt. Håper på raske svarMvhStian Edited February 26, 2014 by Stiang90
Stiang90 Posted February 24, 2014 Author Posted February 24, 2014 Noe info om motoren? km, tilstand, pris osv?
trøndern Posted February 24, 2014 Posted February 24, 2014 nei husker ikke km.har ikke hatt bilen i drift i hele tatt.det var bare en byttehandel med en annen bil.den starter ikke,de sier de ikke får kontakt med hjernen.koster for mye til å gjøre noe med det.forrige eier sa den ikke brukte olje,men har mistanke om at km nærmer seg da dette skjer,men det er kanskje enklere å skifte stempelringer i denne enn i din hvis den har fått det tilgangs. bilen går for vrakpant pga at jeg ikke har peiling på tilstand på motor.da er det bare å hive resten åha gratis motor.bilen er egentlig meget bra ellers.svart stasjonsvogn.
Stiang90 Posted February 24, 2014 Author Posted February 24, 2014 Vil ha motor jeg kan hive rett nedi så blir litt dumt å kjøpe ny motor med andre problemer
Recommended Posts