duppen Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 hei har en sierra cosworth jeg plages litt med, lure på at jeg kan ha feil chip i biln, før jeg får ikkje afr verdian ner om jeg vil ha biln til å gå stabilt på tomgang.. da har jeg prøvd å justere på co skruen uten hell.. er drøyt dyr i drift å ligger på alt fra 10,0- 12++ ustabil som fy har 3bar bensintrykk om det skulle komme som spm:P har ikkje lambda på biln anna enn bbl, kan det være at det skall være lambda styring til min hjærne?? wd48, 08 støtt forsvaret! bli kanon:P1990 sierra cosworth 4x4polaris assault 800 2010 boondocker turbovolvo 740 turbo og lystgass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusur_ Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Holder kanskje med en post? Men for at noen i det heletatt skal kunne hejlpe deg må du nok ut med mer info Åssen dyser bruker du?Motorstyring?Hvor kommer chipen fra? Og er dette et problem som har "dukket" opp eller kommet gradvis?Hvordan oppfører bbl verdien seg før/under trykk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Høres ut som en god oppskrift for havari. Først må du finne ut hva slags styreenhet du har, så må du vite eksakt hva slags oppsett du kjører med, så må du selvfølgelig sørge for at du VET at chipet er til det oppsettet du kjører med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts