Cossyman85 Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Ønsker og kjøpe en cosworth/prosjektBilen må være godkjent ombygd - eller orginal bilenten 3 dørs eller sedan. kan være ting som rustene kanaler eventuelt en rammevange som er vanelig på dissemen helst ikke helt håpløst rustent.eventuelt om det er en som har rast motor / gear Bilen kan godt stå i delerMen alle deler må være med. pris rundt 50? kansje ta kontakt ! :-) Djohnson@live.no90910400eller pm God Jul Mvh Dag
Karlsen^ Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Hva med den her?http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45819910
Cossyman85 Posted December 26, 2013 Author Posted December 26, 2013 Hei, takk for tipset, men jeg var og så på den før jeg lagde den tråden herog den er ikke vert pengene, jeg bøy han 20 000 men den er vel egentlig ikke vert det heller
Karlsen^ Posted December 26, 2013 Posted December 26, 2013 Såpass ja, så litt hårete ut ja... Var det mye rust på den?
Cossyman85 Posted December 26, 2013 Author Posted December 26, 2013 (edited) ja, helt ferdig, ikke kanaler verken ytter eller inder var noe igjen, begge vanger bak. Der baksjermen er festa i bagasjen er det ingen ting igjen, samt reservehjul brønnen, geartunellen og hele gulvet, men det er ikke det verste.det som står i motor rommet som er problemet.pinto block med 2wd topp som må være sprekt noen steder for den lekker olje opp topdeksel boltene+ att den lekker i alle pakninger og simringer som er mulig.toppen på eksos siden er helt hvit samt eksosmanifoilden helt hvit.så har vel godt noe magert så når det ikke er verdi i motor, + opprusta + driverk er ferdig.feste er rivd av frontfanger + bakfanger sprekt 3 steder eller flere.el nette i bilen er kutta opp og tat av teip av en eller annen grund,panseret er bulka flere steder samt v.f dør og h.b dør. Hadde det enda vert 200 motor i den så hadde den vert noe, Edited December 26, 2013 by Cossyman85
Kimmern93 Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Jeg har. Send meg en melding på 95232764 for mer info!
mr Costin Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Orginal vingebil, stått i verksted der det varit brand, bilen skada bak og interiört, uskada fram og uskada i motorrom, pris 60000:- svenska kronor, finns i sverige og har italienska dokumenter.
Recommended Posts