Jordfresern Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 (edited) Hei. Noen som har sett Focus med de DRL nede i grillen som denne?? http://www.ebay.com/...984.m1436.l2649 Har innmari lyst på, men er usikker på om bildet er ekte eller ei. Tenker ifht hvilken styrke det er på led lysene kontra de originale DRL som er i hovedlyktene på nye Focus. Usikker på om de blir for blå kontra de hvite DRL som er på bilen fra før.... Noen som har meninger om det? Edited December 19, 2013 by Jordfresern
Stian MH Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Hmmm, husk at på EU kontroll og i en evnt teknisk så vil du få spetakkel for å ha 4 "parklys" i fronten. Så jo i grunn OK ut, men tror det er mest egnet for de uten Xenon og LED pakken [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Jordfresern Posted December 20, 2013 Author Posted December 20, 2013 Hmmm, husk at på EU kontroll og i en evnt teknisk så vil du få spetakkel for å ha 4 "parklys" i fronten. Så jo i grunn OK ut, men tror det er mest egnet for de uten Xenon og LED pakken Ja det tenkte jeg ikke over, så blir vel til at jeg ikke gjør noe med det. Takk for svar.
Stian MH Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Det du derimot kan gjøre, er jo å montere LED i tåkelysene [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Jordfresern Posted January 26, 2014 Author Posted January 26, 2014 Hvordan får jeg forresten lagt ut bilder inne på FCN?
Recommended Posts