jab Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 (edited) hva treslag brukte dem i taunus m og hvordan løsner man på dashbordet er di skrudd fra baksiden? En som sa teak men det syntes jeg ser veldig mørkt ut i forhold til orginalen Edited December 17, 2013 by jab
Hans Chr Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 Det som er i Granada mk1 serie to (Ghia) er teak lignende. I dørsidene er det brukt 1mm finer, og resten er plast. På GXL (serie 1) så er det ikke ordentlig treverk, men noe tynn folie/ respatex lignende. Tror det er samme på M. Min bror hadde en totalt opprusta 20M XL, og i den var det den folietypen mener jeg å huske. -Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt -Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran -Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn -Chrysler Voyager 1993 3.3SE -Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe
Gran-Mk1 Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 HeiHvis du tenker på dashboard padden så står boltene fast i denne, muttrene finner du på baksiden i nerkant av padden.Når det gjelder treverket i M`ene så er de bare et tynt ytre lag på noen få millimetre som likner på oljet teak.
jab Posted December 30, 2013 Author Posted December 30, 2013 Når jeg sammenligner med teak så er da teaken mye mørkere en det som sitter i taunusen
JChE Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Var det ikke palisander som var så populært på den tida da? -13 Ford Transit Custom x 04 Ford Mondeo Ambiente
Gran-Mk1 Posted December 31, 2013 Posted December 31, 2013 Legg ut et bilde så er det lettere å se hvilken type det er, de "treverkene" kom i to farger..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now