haakie Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 (edited) Hei!Vil kvitte meg med det som er igjen av Cosworthen jeg har hatt siste 4 åra. Er et 2wd karroseri som er nokså bra for rust. Komplett innvendig men mangler motor - gir - og diffGir og diff kan følge med om ønsket. Frontfanger og sidesjørt ble solgt litt tilbake. Står nylakkert 4wd panser på, har fortsatt orginale. Ellers er det polyforinger i hele understell.Felgene på bildet følger med, ene felg har skade. Importert tollklarert bil med tuv papirer.Pris: Tenkte meg rundt 25000 for dette. Men kom gjerne med bud, tar opp garasjeplass slik den står nå Edited December 11, 2013 by haakie -Sierra Cosworth 89' 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
willum90 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 skinn eller stoff interiør ? Signatur.Kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.Firma-reklame eller linker til firmaer uten Klubbavtale er ikke tillatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haakie Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Stoff, slitasje på førerstol -Sierra Cosworth 89' 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
haakie Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 Solgt -Sierra Cosworth 89' 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts