Jump to content

SnurboTrykk på rsTurbo

Recommended Posts

Guest 2 Low 4 You
Posted

Kan ikke folk skrive inn hvor mye trykk de kjører og hva som er gjort:)

Guest 2 Low 4 You
Posted

bare chippen som har noe å si for å øke fra 0.7 asså? kjører selv med 0.7.. kan du øken til mye med chip da?

Posted
bare chippen som  har noe å si for å øke fra 0.7 asså? kjører selv med 0.7.. kan du øken til mye med chip da?

me chip kan du skru opp til så mye du selv vill...

før ke-jetronic sprut`n begynner å gå magert...

1,3 bar kan du lade visst du har god motor... men om stempler osv holder, d kan diskuteres...

Guest 2 Low 4 You
Posted

så med andre ord er jeg trygg på 0.7

Posted

kjørte med t34 og peak på 1.5 og stabilt på 1.3-1.35 i fjor :)

blir ikke noe mindre i år :D :D :D

Cosworth!

Guest Trespasser
Posted

Kjører 0.3 til vanlig... 0.6 når jeg vil ha det litt gøy. Kommer en -31 Aktuator i posten om ikke mange dager nå... Da skal jeg teste litt høyere trykk. Gleder meg

Guest 2 Low 4 You
Posted

sliter med at turbotrykket detter fra 0.7 til 0.4-5 ved fult pådrag.. hva er det som er feil da?

Posted

smidde lavkomp 7,8:1, 1640 ccm, chip, 3" eksos, kn panel filter, t3 m/ar .48, piper 285t2 og justerbart kamdrev, grs evo4 ic, portet topp, mf2 tilleggsprut...hmmm....tror det var det hele på motor-siden...

og ap fast road-clutch til å holde tinga på plass da...

Cosworth!

Guest Trespasser
Posted

Sikkert sliten aktuator som gjør det... Kjøp en -31 aktuator som alle har sagt til meg i evigheter =) Har kjøpt men ikke montert

Guest 2 Low 4 You
Posted
Sikkert sliten aktuator som gjør det... Kjøp en -31 aktuator som alle har sagt til meg i evigheter =) Har kjøpt men ikke montert

koster for det a?