Maarius Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 (edited) Da bærebroa mi venstre side bak har rusta i filler så trenger jeg en "ny".Noen som har en til salgs? Holder til i Moldemariushongslo@hotmail.com97524917 Edited November 24, 2013 by Maarius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Hmm. Er den lik på hvilken som helst annen sierra med stabstag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 du kan jo finne ei fra xr4x4 og, dem er lik.er forskjell siden du har skrudde akslinger. åpningen kan du si der akslingen går igjennom brua er forskjellig diameter på om du har stikk aksling eller skrudd aksling Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Har ei komplett 4i bakstilling liggende jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 Trenger bare ene broa jeg vettu hårball... men den vil du nok ikke selge løs tenker jeg. Takk for info dohcboy, det hadde jeg ikke tenkt over. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Selger du ei bærebro. Eller hva skal du ha for hele greia hårball ? Diffen kan du vel legge til side da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Jeg har, men blir vel litt langt til Østlandet? - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Gi meg et fornuftig bud.. Jeg har ikke bruk for den selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Jeg trenger bare selve broene hårball.Hva har du ifra Larcsern? Noen som veit om bærebroer fra 4x4 Cosworth er like ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 (edited) Trenger fortsatt bærebro jeg altså...... Noen?? Tror stabstaginnfesting er lik på vingebil ! hårball sine var råtne, og larcsern har solgt. Edited March 24, 2014 by Maarius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Noen som har bærebroer fra cosworth liggende da ? Så flytter jeg bare stabstaginnfestinga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts