Jump to content

cosworth sierra 4x4 fusker på kun 1800 omdreidninger.

Cossi4

Recommended Posts

Hei, og velkommen :)

klarer du i det store og det hele å få den over det turtallet på frirusing, uansett posisjon på gasspedal?

Om ikke du klarer det så tipper jeg du har en dårlig veivtrigger, eller fasesensor. Eventuelt fasesensor som er feil timet.

Vanlige feil som dårlige tenningsdeler bør du uansett sjekke også om du ikke har gjort det.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Hei, og velkommen :)

klarer du i det store og det hele å få den over det turtallet på frirusing, uansett posisjon på gasspedal?

Om ikke du klarer det så tipper jeg du har en dårlig veivtrigger, eller fasesensor. Eventuelt fasesensor som er feil timet.

Vanlige feil som dårlige tenningsdeler bør du uansett sjekke også om du ikke har gjort det.

Takk får bra svar. trigger sensoren har jeg bytta. bilen går akkurat som den skal både under og over 1800. men akkurat på 1800 fusker den . men fase sensoren har jeg ikke sett på er det mulig og og Justere timingen på den eller der det bytte Komponent ?

Phase sensoren kan du justere avstand på, jeg bruker 0.3-.04mm.

Sjekk også ledningene til phase sensoren, isolasjon blir fort sprø å da kan det mangle en bit.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!

Hei har en sierra 4x4 som fusker kun på 1800 omdreidninger. noen som vet hva det kan være ? 

Har du breibåndslamda slik at du ser blandinga når du får fusk?Kan være at den er litt mager.Cosworthene er litt følsome der.