Jump to content

Recommended Posts

Posted

Siden noen sutrer over prisen på 4x4 sedan min så da lurer jeg på om noen her har formening pm hva som kan være riktig pris ? Salgs annonsen ligger ute på biler selges.. :)

Posted

Men med tanke det ligger ihjel kjørt vræl med sveise sperre og rust osv for 15+++ hvorfor skulle denne ligge i den prisklassen? :)) må jo spørre :P

Posted

av den enkle grunn at de rett og slett ikke er værdt mer på dagens marked, det er overhode ikke noe spennende med en tøvelig standard 4x4 dohc, selv om det er en bil som er i god stand.. Markedet bestemmer prisen..

Er så mange andre/bedre/nyere biler i samme pris klasse som folk ser mer nytte i dessverre.

Posted (edited)

Min er kanskje verd det du ønsker, og jeg har kostet på min 28K siden jeg kjøpte den iår (feb)

2 helt forskjellige ting hva folk ønsker og hva de for solgt dm for! :)

20130616_140906_zpsf83536e8.jpg

20130417_205017_zpsf7498431.jpg

Edited by alelys
Posted

bytte i 3dørs 1984 mod?

meg du tenkte på?

siden dette er en 4*4 på denne årstiden og jeg har nettopp kjøpt 17" stålfelger til den så salg/bytte er ikke av interesse :D :P

Håper du har 3dørsen tørt og fint lagret (Y)

Posted

meg du tenkte på?

siden dette er en 4*4 på denne årstiden og jeg har nettopp kjøpt 17" stålfelger til den så salg/bytte er ikke av interesse :D :P

Håper du har 3dørsen tørt og fint lagret (Y)

Veit du hvor framfjærene dine kommer fra?

Dem lokale bilsjappene her finner ikke fjærer til 4x4 så jeg bruker fjærer til vanlig baktrekker, men da blir den veldig lav og fjærene knekker lett. Din så høy og fin ut så måtte høre med deg :P

Posted

Kan du ikke bruke fjærer fra 4x4 cosworth`en da?  :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

Kan du ikke bruke fjærer fra 4x4 cosworth`en da?  :)

Senkesett til 4wd dohc og 4wd Cosworth har hvertfall i mange tilfeller samme tuv papirer :)

Posted

Da husket jeg rett ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.