plexxipuz Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 (edited) noen som har svarte pyntelister til 3-dørs sierra for salg? tenker på dem som er på cosworth å IS som sitter rundt sideruter bak og foran rundt vinduene, har noen i chrome jeg vil skifte ut, send meg en Pm eller i tråden her. mvh morten Edited November 7, 2013 by plexxipuz
HÅK Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 De etter siden du mener? har noe liggende.Mvh Tom. TangeruD1
plexxipuz Posted November 7, 2013 Author Posted November 7, 2013 De etter siden du mener? har noe liggende.Mvh Tom.manglet litt info i annonsen min, du har kanskje dem som er til rundt om bilen å ikke rundt vinduene =)?
D.D.Wernberg Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Disse er vel kun å finne på en vingebil om jeg ikke tar helt feil, og er vel av type sjeldent. Sjøl har jeg folert, men vurderer å gjøre oppatt med plastidip:) Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
plexxipuz Posted November 8, 2013 Author Posted November 8, 2013 Disse er vel kun å finne på en vingebil om jeg ikke tar helt feil, og er vel av type sjeldent. Sjøl har jeg folert, men vurderer å gjøre oppatt med plastidip:) Vinge bil å Is kom med svarte
HÅK Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 manglet litt info i annonsen min, du har kanskje dem som er til rundt om bilen å ikke rundt vinduene =)?Ja er sidelistene jeg har. TangeruD1
D.D.Wernberg Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Vinge bil å Is kom med svarte Ååf... Har ikke sett det jeg xD Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
Recommended Posts