Dufman Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Fikk dette i posten idag. Dukker opp ett par ganger i året.Hvorfor har ikke Ford noe slikt? Det hadde vært kjempekos.Eller har de det, men jeg har ikke ny nok Ford?Eneste jeg får er brev fra en forhandleren i Tønsberg hvor min Mondeo ble solgt ny om at den skal på pkk. Og dette selv om bilen er avregistrert..FCN og Ford Norge/Stamsaas burde absolutt få til et samarbeid.Kombinert medlemsblad og Ford nytt f.eks. En annen idé hadde vært å gi med 1års medlemskap ved kjøp av ny bil. Om man f.eks kjøper en Titanium S utgave.Gudrun på 79år har ingen glede av dette, men Gjermund på 37år syntes kanskje det er gøyalt.Mye en kan finne på.
Pusur_ Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Du har et poeng! Jeg får tilsvarende pakke som deg et par ganger i året fra Toyota, nå har jeg jo ikke Hiace`n lenger, men vi får se om det kommer mer Men ærlig talt, VW? Å du syns det er kos å få i kassa? Daue rotter er bedre å ha i postkassa
Dufman Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 Hehehe, jeg sa det hadde vært koselig å få fra Ford Kjøpte meg en Tiguan ifjor sommer. Skulle gjerne kjøpt Ford, men, vel... Kuga.Ser ikke meg i folkevogn jakke og lue, for å si det sånn
Stian MH Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Nei, de sender ikke ut det dessverre =/ Hender man får noe reklame fra R&S i ny og nè... [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red
Recommended Posts