Jump to content

trykket synker??


Guest Hybrid

Recommended Posts

Guest Hybrid

noen som kan gi noen svar på hvorfor trykket synker litt etter å ha nådd topp??

At det faller litt liksom?? det detter fra 1,1 og ned til 0,7??

dette er en t3, så det skal ikke være fordi det er for liten turbo!!

kan turbo oppføre seg sånn hvis den begynner å bli sliten foreksempel???

mvh

Link to comment
Share on other sites

Guest Hybrid

actuatoren mener du???

men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator??

 

men den kan jo så klart være litt morken i gummien....

Link to comment
Share on other sites

actuatoren mener du???

men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator??

 

men den kan jo så klart være litt morken i gummien....

 

kall d hva du vill :P riktig begge deler :P

trukke d er 31 på den orginale rs turboen.. d er jeg forsovit ikke sikker på, men uansett så er nokk den orginale godt brukt.. så regner med d er der feilen ligger.

Link to comment
Share on other sites

er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Hybrid
er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt...

 

Er det orginalt med t3 på rst?? det er jo orginalt på cosworth, eller sykler jeg i fylla nå??? hehe

Link to comment
Share on other sites

Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt...

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Guest Hybrid
Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt...

 

Men rst t3 turbo er den identisk med den t3 som sitter på cosworth??

 

og forresten... noen som vet hva det menes med steg 3 turbo til rst??? Hva slags turbo er det osv.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Hybrid
ikke identisk med cosworth sin nei..

 

En stag 3 turbo til rs turbo pleier som regel og være en hybrid turbo med 360 lager osv..

 

ok.... Har anskaffet meg en stage 3 til rst serru!!! hvor mange hest er denne god for, og hvor mye kan man eventuelt lade med den? :rolleyes: B) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Hybrid
har fått opplyst fra et par engelske tuningfirma at den kan levere til 220 hk ca... kan vel gi luft til litt mer, men ikke mye..

 

Det var vel noe sånnt jeg regnet med, man må altid trekke fra ca 50 hest når selger skal selge!! hehehe :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...