Guest Hybrid Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 noen som kan gi noen svar på hvorfor trykket synker litt etter å ha nådd topp??At det faller litt liksom?? det detter fra 1,1 og ned til 0,7??dette er en t3, så det skal ikke være fordi det er for liten turbo!!kan turbo oppføre seg sånn hvis den begynner å bli sliten foreksempel???mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 tror heller d er wastgaten din som er slitt/for liten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 actuatoren mener du???men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator?? men den kan jo så klart være litt morken i gummien.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 actuatoren mener du???men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator?? men den kan jo så klart være litt morken i gummien....<{POST_SNAPBACK}> kall d hva du vill riktig begge deler trukke d er 31 på den orginale rs turboen.. d er jeg forsovit ikke sikker på, men uansett så er nokk den orginale godt brukt.. så regner med d er der feilen ligger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 ¨takk takk.... får se på den actuatoren en dag?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt...<{POST_SNAPBACK}> Er det orginalt med t3 på rst?? det er jo orginalt på cosworth, eller sykler jeg i fylla nå??? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt...<{POST_SNAPBACK}> Men rst t3 turbo er den identisk med den t3 som sitter på cosworth?? og forresten... noen som vet hva det menes med steg 3 turbo til rst??? Hva slags turbo er det osv..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 ikke identisk med cosworth sin nei.. En stag 3 turbo til rs turbo pleier som regel og være en hybrid turbo med 360 lager osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 ikke identisk med cosworth sin nei.. En stag 3 turbo til rs turbo pleier som regel og være en hybrid turbo med 360 lager osv..<{POST_SNAPBACK}> ok.... Har anskaffet meg en stage 3 til rst serru!!! hvor mange hest er denne god for, og hvor mye kan man eventuelt lade med den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 (edited) har fått opplyst fra et par engelske tuningfirma at den kan levere til 220 hk ca... kan vel gi luft til litt mer, men ikke mye.. Edited June 2, 2005 by Robox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hybrid Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 har fått opplyst fra et par engelske tuningfirma at den kan levere til 220 hk ca... kan vel gi luft til litt mer, men ikke mye..<{POST_SNAPBACK}> Det var vel noe sånnt jeg regnet med, man må altid trekke fra ca 50 hest når selger skal selge!! hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2 Low 4 You Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 noen som kan forklare meg hva wastgaten er\gjør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 den åpner wastegaten når trykket blir høyt nok, da slipper den eksosen utenom selve turboen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2 Low 4 You Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 åpner wastgaten wastgaten?? er det den det blir lyd av? høres nesten ut som dump Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Actuatoren åpner wastegaten ja.. ja det er den det blir lyd av da den slipper ut overtrykket i eksosen inn i luftfilteret igjen.. da blir det sånn plystre lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now