Bennybb84 Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 Hei!Noen som har erfaring med at ESP/antispinn aktiveres ved normal kjøring på tørr asfalt? Merket dette for første gang etter at hjullagrene foran ble byttet, uten spesial verktøy, av en bekjent. Dette er et litt irriterende problem for øyeblikket, men jeg ser for meg at det kan oppstå nokså farlige situasjoner hvis dette hadde skjedd på vinteren. Eksempel: Tar av motorvei og svinger til høyre i slutten av nedbremsningsfelt i normal hastighet og på tørt føre så merkes og høres litt knurring/små lugging fra ESP, hvis jeg slår av ESP er alt i orden. Har dere noen tips? (ABS føler, krøll med hjullager?)
Dolk Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 (edited) Det kan bare være tilfeldigheter at det har oppstått etter hjullagerskift, eller har du lagt merke til om rattet har flyttet på seg noen mm enten til høyre eller venstre etter hjullager skifte? Uansett, adapter styrevinkel så forsvinner det der. Edited October 3, 2013 by Dolk -Rs Cosworth-
Recommended Posts