Tore_TJ Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 (edited) Legger ut en annonse på vegne av min far, men bilen har tilhørt meg så jeg vet nok mest om den.. 1995 Radiant-rød Ford Mondeo med 2,5 liters v6 Duratec. Vært i familiens eie siden 105000km og har vært en usedvanlig feilfri bil. Langkjørt hver sommer på ferietur siden 2008 med forbruk på rett over 0.7 på mila. -214000km-EU ok-Aircondition-Abs-Antispinn-Oppvarmet frontrute-Oljeskift hver 12-15000km-2.5" effektanlegg fra kat og bak med pen lyd. Rustfrie potter.-Åpent filter-Nye toppakninger på ca 160000km pga liten oljelekksje som er vanlig på disse. Ble samtidig skiftet ventiltettinger og endel pakninger i motor.-Vannpumpe ble byttet mot oppgradert pumpe med metallskovler da den originale er i plast.-Sort sportsinteriør i god stand-Skinnratt. Girkule fra mk3 mondeo-Gode sommer og vinterdekk. 16" sommer 15" pigg vinter.-Senket 40mm på Lesjøfors fjærer. Godkjent i vognkort.-RS Kit i glassfiber. Front, bak, sideskjørt. Dette trenger litt arbeid da det har fått litt medfart gjennom årene. -Ettermontert kjørecomputer, men begynner å bli sliten i led displayet.-Noe rust dessverre på de vanlige plassene og en del småskader i lakk rundt om. Vil påstå at å sammenligne denne med en 2liter zetec blir som natt og dag. Denne motoren gjør seg så mye bedre til bilen og den er sterk i alle turtallsområder med sitt variable innsug. Jeg har hatt begge utgaver så jeg vet hva jeg snakker om. SELGES TIL HØYSTBYDENDE Prisantydning er 8-10tusen og hadde jeg ikke hatt for mange biler allerede hadde jeg nok tatt den selv. Bilen befinner seg på Bardufoss. Kontakt Tomas Iversen på 48253177 Evt send meg en pm Edited October 1, 2013 by Tore_TJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Oi da. Denna fikk jeg litt løst på.. Ikke bra.. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Joda. Kjempebra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Opp. Gi bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thotet Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 4x4? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Mk1 v6 kom aldri som 4x4.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thotet Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Stemmer det, hehe:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Opp. Løyp og kjøyp.. Jeg er hjemme fra havet nå så evt kontakt meg på 47829085 for mer info ang bilen. Bilen står på vinterdekk og er klar for prøvekjøring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Hvordan er denne brukt av din far? Pent kjørt? Rusta sitter i hjulbuene bak og på kanalene stort sett, eller flere plasser? Hvor langt har det gått, så en må bergne å bytte hjulbuene? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 SOLGT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts