KennethJohnsen Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Hvordan gå fram her?Fant ikke noe forklaring på dette i verksted manualen.
lowman Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 det sitter i en hub ...som du skrur løst..så er det pressa inn mener jeg å huske..men det kan du jo lett se på lageret. du kan komme med hubbene du ..så kan jeg fikse det..så polerer du opp Focus Rs en min:)
Ron Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Skru av drivaksling, 41mmSkru av caliper,2 stk 17mmPlukk av bremseskiveSkru av nav, 4 stk 13mm Resten sier seg selv, bruk en dor for å banke ut ytter ringer av lager, en av disse ringene er perfekt for å forsiktig banke inn den nye ytter ringen. Bruk bra med fett, pass på å smøre innerlager ordentlig, rull inn fettet i lageret. Vær nøye så du ikke får skit inn i det nye lageret. Snu proses for å sette sammen igjen, dra til brekket, stram lageret til 225NM. Husk at på ene siden er lagermutter (41mm) links.. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Pusur_ Posted September 30, 2013 Posted September 30, 2013 On 9/29/2013 at 9:21 PM, Ron said: Skru av drivaksling, 41mmSkru av caliper,2 stk 17mmPlukk av bremseskiveSkru av nav, 4 stk 13mm Resten sier seg selv, bruk en dor for å banke ut ytter ringer av lager, en av disse ringene er perfekt for å forsiktig banke inn den nye ytter ringen. Bruk bra med fett, pass på å smøre innerlager ordentlig, rull inn fettet i lageret. Vær nøye så du ikke får skit inn i det nye lageret. Snu proses for å sette sammen igjen, dra til brekket, stram lageret til 225NM. Husk at på ene siden er lagermutter (41mm) links.. Det verste er at det er nesten like fort gjort som å lese Ron sin beskrivelse Hvertfall om det er en bil i bra stand mtp rust og dritt.
KennethJohnsen Posted October 1, 2013 Author Posted October 1, 2013 (edited) On 9/29/2013 at 9:13 PM, lowman said: det sitter i en hub ...som du skrur løst..så er det pressa inn mener jeg å huske..men det kan du jo lett se på lageret. du kan komme med hubbene du ..så kan jeg fikse det..så polerer du opp Focus Rs en min:)Hehe d hørtes ut som en grei ordning d greit å få noe annet enn Svarte Bmwer Takker for svar Edited October 1, 2013 by KennethJohnsen
Recommended Posts