KennethJohnsen Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Hvordan gå fram her?Fant ikke noe forklaring på dette i verksted manualen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 det sitter i en hub ...som du skrur løst..så er det pressa inn mener jeg å huske..men det kan du jo lett se på lageret. du kan komme med hubbene du ..så kan jeg fikse det..så polerer du opp Focus Rs en min:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Skru av drivaksling, 41mmSkru av caliper,2 stk 17mmPlukk av bremseskiveSkru av nav, 4 stk 13mm Resten sier seg selv, bruk en dor for å banke ut ytter ringer av lager, en av disse ringene er perfekt for å forsiktig banke inn den nye ytter ringen. Bruk bra med fett, pass på å smøre innerlager ordentlig, rull inn fettet i lageret. Vær nøye så du ikke får skit inn i det nye lageret. Snu proses for å sette sammen igjen, dra til brekket, stram lageret til 225NM. Husk at på ene siden er lagermutter (41mm) links.. Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusur_ Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Skru av drivaksling, 41mmSkru av caliper,2 stk 17mmPlukk av bremseskiveSkru av nav, 4 stk 13mm Resten sier seg selv, bruk en dor for å banke ut ytter ringer av lager, en av disse ringene er perfekt for å forsiktig banke inn den nye ytter ringen. Bruk bra med fett, pass på å smøre innerlager ordentlig, rull inn fettet i lageret. Vær nøye så du ikke får skit inn i det nye lageret. Snu proses for å sette sammen igjen, dra til brekket, stram lageret til 225NM. Husk at på ene siden er lagermutter (41mm) links.. Det verste er at det er nesten like fort gjort som å lese Ron sin beskrivelse Hvertfall om det er en bil i bra stand mtp rust og dritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 (edited) det sitter i en hub ...som du skrur løst..så er det pressa inn mener jeg å huske..men det kan du jo lett se på lageret. du kan komme med hubbene du ..så kan jeg fikse det..så polerer du opp Focus Rs en min:)Hehe d hørtes ut som en grei ordning d greit å få noe annet enn Svarte Bmwer Takker for svar Edited October 1, 2013 by KennethJohnsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts