Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei . Har nå "kjørt inn " banevogna og tenker da å skru opp turbotrykket

Har en billig jalla strupeventil som jeg prøvde og ikke fikk just noe som helst??

Men wastegate klokka mi klarer jo 2 bar så hvorfor anbefales det bleed ventil i tillegg? ?

Er det noe minus/pluss ved å justere alt på klokka ??

Bedre med en liten kjapp en , enn en stor slapp en..

Posted

Den billige boostcontrllern er farlige greier om du skal lade mye, får fort boostcreep.

 

Klue er at du skal få stabilt ladetrykk..

 

Du skriver wastegaten din klarer 2 bar alene, extern wastegate det da eller?

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

Nei ikke ekstern , er en slik face motorstopp 34 mm ..

Fordeler /ulemper med uten bleed??

Bedre med en liten kjapp en , enn en stor slapp en..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...