duppen Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 hei jeg er intrisert i å kjøpe org dim stempler som er lommet og dreid.. og er intrisert i grenrør m ekstern wg og t3 flens. og høytrykks olje pumpe støtt forsvaret! bli kanon:P1990 sierra cosworth 4x4polaris assault 800 2010 boondocker turbovolvo 740 turbo og lystgass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Skal til med no da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
duppen Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 oppgradere litt tenkte eg:P støtt forsvaret! bli kanon:P1990 sierra cosworth 4x4polaris assault 800 2010 boondocker turbovolvo 740 turbo og lystgass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Trur vi ska snakke litt om planan dine før du kjøpe nokka du ikke treng Vært igjennom det der før.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 har høytrykks olje pumpe fra cosworth med pick up sil å underspylings galleri fra rs 500 har og ny borret 200 blokk med nye stempler i som er lomma til og kjøre hvilken som helst kam profil ;-) å 4 longstuds ;-)resten er arp i bunn å til topp ;-) gi meg ett bud viss noe skulle være av interesse ;-) RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
plexxipuz Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 har høytrykks olje pumpe fra cosworth med pick up sil å underspylings galleri fra rs 500 har og ny borret 200 blokk med nye stempler i som er lomma til og kjøre hvilken som helst kam profil ;-) å 4 longstuds ;-)resten er arp i bunn å til topp ;-) gi meg ett bud viss noe skulle være av interesse ;-) gammel tråd, men har du fortsatt blokka for salg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 ja det har eg ;-) står i stativet sitt den ;-) RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts