Dufman Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Hvordan er tilgjengeligheten på xr4 plastikk? Tenker på alt av original styling, og fangere.Og hva koster noe slikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Nytt har jeg ikke sjekket om det finnes på Ford ennå, ellers så er det brukt som gjelder. Begynner å bli mindre av brukt også. Hender det dukker opp noe NOS-deler på eBay til Merkur XR4Ti. Den har lik sideplast men ikke fangere.Pris om jeg skulle ha solgt et komplett sett med vinge, fangere og sideplast så ville jeg sagt 3-4000 om det var i god stand. 1500 for noe hakkete, ripete skrot. Propper og jekkedeksler er ofte deler som mangler og dette har jeg tilgode å se til salgs noe sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dufman Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Tenkte brukt. Har sett diverse til salgs, men aldri komplett. Vinge er ikke så interessant.Har ikke tenkt på å søke etter merkur faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 xr4ti: hva heter disse sideplast dekselen på engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Du finner de fleste begrepene her: http://merkurmidwest.com/catalog/c21_p1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts