LM-Cossy Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 (edited) Selger div deler pga innrykk i militæret: Vingebil/RS500: - Vingebil grill orginal (bra stand, matt i lakken)- Vingebil grill i glassfiber (trenger noe rep pga sprekk+ liten bit på 2cmx2cm er knekt av)- Vingebil/RS500 frontfanger i glassfiber, bra passform- RS500 gitter til frontfanger (ORGINALE!)Har fortvekk mere vingebil/RS500 deler, men dette er det jeg kommer på i farten. Cosworth 4x4: - "Komplett" framstilling- Vibratech motorfester- Ledningsnett- Takluke (glass og deksler med brytere og alt)- ENORMT med innteriør detaljer- Skiltplate bak- 4x4 manifoild Div: - Bosch 044 pumpe. ORGINAL i plast. Bud?- 4x bra Cosworth sedan felger med HELT nye Toyo 888. Bud?- 2.9 12v hentet ut av XR4i MK2. (Broberg på forumet sin motor..)+++++ SPØR, da jeg fortvekk har mye mere liggende! Kontakt meg helst pr PM. Hvis du ikke får svar;- crossruud@hotmail.com- 90626407 Delene ligger ikke på min adresse, men holder sted i Ullensaker. Frakt er desverre ikke aktuellt, da det ikke blir meg antagligvis som skal styre med dette da jeg er i Nord. Priser? Kom med bud - LM Edited October 12, 2013 by LM-Cossy Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
turbodohc Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Du har ikke en vingebil grill tilovers da ?
LM-Cossy Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Jo kom med bud! Man kan for all del prøve seg med skambud. Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
olespole Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 gjort noe med motor eller helt orginal annet en sprut?
LM-Cossy Posted September 25, 2013 Author Posted September 25, 2013 Motor er helt standard ja. Kun vedlikeholdt jevnlig. Sprut og større dyser følger med "ved siden av, org dyser står i. Kom gjerne med skambud. Må bort Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted October 2, 2013 Author Posted October 2, 2013 Da er motor, dataspurt og stoler solgt. Laget ny liste på resterende. Har mye mere en det som står, så kom gjerne med forespørsler. Alt skal bort! Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted October 11, 2013 Author Posted October 11, 2013 Har blandt annet kliss ny bosch 044 pumpe fortsatt innpakket i plast. IKKE NOE KINA DRIT. Gi bud Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Recommended Posts