casey Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Hei! Kjøpte ny fjernkontroll til sentrallåsen på Ford. Fulgte instruksjonene i instruksjonsboka om hvordan man skulle programmere den, fire X nøkkel til II i tenninga etc. Problemet er at når jeg prøver å låse den med fjernkontrollen, låser den alle dørene, og låser dem opp i samme slengen. På-av, altså. Låser jeg bilen med nøkkel, for så å låse opp med fjernkontrollen, låses alle dørene unntatt førerdøra opp... Noen som vet noe om dette? 01 mondeo tddi
Hummm Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 vist en av låsene går tregt så vil sentral låsen oppføre seg slik . og da ville jeg ha sjekket og smurt opp førerdøren først i og med at den henger
Dolk Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Låsen vil også oppføre seg slik hvis det er brudd i en ledning mellom dør og karosseri, jeg ville ha begynt å sjekke førerdøren. -Rs Cosworth-
casey Posted September 21, 2013 Author Posted September 21, 2013 men - sentrallåsen fungerer jo utmerket når jeg bruker nøkkelen... det burde jo utelukke ledningsbrudd ihvertfall?
Recommended Posts