alelys Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
xr4ti Posted September 13, 2013 Posted September 13, 2013 Nyere Mosselman ble levert med Garrett T2, mulig de har brukt andre merker og. Uansett så er det enkelt å bytte lager selv, så sant det ikke er skader på turbin eller impeller.Det er et klenodium du har fått tak og vanskelig å taksere men en bra bil, teknisk og kosmetisk kan fort bli dyr. Vet om en 300 24V 4-matic STV som ble solgt for 80K i våres, den var strøken og en lavmiler.
alelys Posted September 13, 2013 Author Posted September 13, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
xr4ti Posted September 13, 2013 Posted September 13, 2013 Mosselman har en egen nettside. De harog en egen kontaktordning for de eldre turbosettene sine. De skaffer deg kanskjedata på turboene. De skalogså være et skilt på lagerhuset eller på bakplaten på kompressorhuset.Se om du finner disse nummerne og legg de ut. Vet de og brukte KKK turboer før. Se om du finner noe nummer på de.http://www.mosselmanturbo.com/
alelys Posted September 13, 2013 Author Posted September 13, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
Breda Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Hvorfor ikke høre med www.turbo.no hva de skal ha for en ordentlig overhalingsjobb? Jeg føler ikke at dette er noe man gjør selv. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
Dolk Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Uansett så er det enkelt å bytte lager selv, så sant det ikke er skader på turbin eller impeller. Du er ingen mekaniker du? Ja bortsett fra å stå i din egen garasje å ødelegge det du skrur på... -Rs Cosworth-
alelys Posted September 15, 2013 Author Posted September 15, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
Blown540 Posted September 15, 2013 Posted September 15, 2013 forje eier var plaget med høyt oljeforbruk/klarte ikke pkk, så han blendet oljetilførselen og kjørte den på kontroll...... jah....Hehe... smart løsning . Burde vært i boka om: How NOT to do it... ----------------------------------------------------------------------1969 Ford Escort Gt - snart godkjent med Duratec motor----------------------------------------------------------------------
alelys Posted September 16, 2013 Author Posted September 16, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now