4x4rune Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Hei folkens. Kjøpte meg for 3 uker sida en partner som jeg tenkte var fin å ha mens jeg bygger cosworth..for 1 uke sida røk regremma, som var splitter ny men ukorrekt montering av forrige eier.Det gikk som det måtte gå, kammen knakk 3 steder og det var bare å sette i gang med skralla. Så til spørsmålet, kjøpte en topp av en kar som mente han hadde knekt råde på syl 1 (raklet no *****) toppen var fin den så den ble montert i min bil i dag, men bilen min rakler nå som ****.Kan det være dysebank? timinga er FINJUSTERT og det er ingen tegn til at ventiler butter, går fint rundt både med skralle og på starter.ved lett belastning klakker den mindre, tomgang har moderat klakking, og høy belastning tør jeg ikke da motoren omtrent går seg en tur..takker for svar (peugeot partner 2001 1.9D)
Dolk Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Det er nok en råde som er bøyd for hvis jeg husker riktig så står ventilene rett opp på disse. -Rs Cosworth-
4x4rune Posted September 7, 2013 Author Posted September 7, 2013 Det er nok en råde som er bøyd for hvis jeg husker riktig så står ventilene rett opp på disse.Det var dysebank:) HELDIGHVIS
Dolk Posted September 7, 2013 Posted September 7, 2013 Hva gjorde du for å bli kvitt bankingen? -Rs Cosworth-
4x4rune Posted September 8, 2013 Author Posted September 8, 2013 Hva gjorde du for å bli kvitt bankingen?Jeg hadde jo komplett topp fra før, men når remma røk så knakk kammen på 2 steder.Så jeg bytta dyser til de som satt i bilen min fra før, og vips var klakkingen borte.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now