Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tar meg friheten til å svare jeg wizard.

 

-For det første var ikke gass-spjeld bryteren riktig justert.

Denne skal gi signal om at gass-spjeldet er lukket, noe som igjen fører til at en før bensinkutt ved motorbrems.

 

-Det andre var at vi byttet over den svarte bosch-styreenheten.

Det er dette som er styreenheten for ke-innsprøtninga.

Bare ved å bytte over denne endret coèn seg fra 7 til 1,5.

Var også tegn på at denne hadde vært åpnet en gang i tiden.

Har hørt om at disse har vært modifisert for å gi mere bensin.

 

-Og selfølgelig; jo mere trykk du kjører, desto mere bensin må en jo og ha.

05`Mondeo tdci

02`Focus

Escort RSTurbo S2

Sierra Cosworth 4*4

x Sierra Cosworth 4*4

Posted (edited)

Må bare legge til at motorcraft-boksen ikke er bytta.

Denne har ingen ting med innsprøytninga å gjøre, denne er kun til tenning og styring av amalen.

Edited by rs-racing

05`Mondeo tdci

02`Focus

Escort RSTurbo S2

Sierra Cosworth 4*4

x Sierra Cosworth 4*4

Posted

Ble ihvertfall mye roligere og "harmonisk" å kjøre! dvs nykkingen ved pådrag ble borte,mye jevnere gange på motoren..

 

stor takk til rs-racing

Escort RsTurbo S2
Guest Trespasser
Posted

Bra det ordna seg! Men hvor mye trykk kan du kjøre på nå da? Får du nok bensin om bensinpumpa gir ut orginalt bensintrykk? Det kan jo muligens være det som har blitt gjort på min og.

Blir bra når jeg får montret -31 aktuatoren... da får jeg se hvordan den går på litt mere trykk.

Posted

Har også skiftet bensinpumpe på bilen.. er en orginal pumpe .. bilen gikk på 1bar.. men har nå justert ned til 0,5 .. går den veien istedenfor jeg:)

Escort RsTurbo S2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...