Sundet Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Etter at jeg byttet motor og skiftet topppakning ligger tomgangen på motoren min på rundt 1500-2000. Og når jeg gir gass henger den litt etter før den går ned til 1500 igjen. Jeg har prøvd en annen tomgangsregulator, en TPS( throttleposition sensor) og ACT(temperaturmåler som sitter på innsuget). Dette tok jeg da fra et annet innsug som jeg har liggende. Jeg har også sprayet startgass rundt innsuget men ingen reaksjon skjer. Er det noen som vet hva feilen kan være?
Paul Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Etter at jeg byttet motor og skiftet topppakning ligger tomgangen på motoren min på rundt 1500-2000. Og når jeg gir gass henger den litt etter før den går ned til 1500 igjen. Jeg har prøvd en annen tomgangsregulator, en TPS( throttleposition sensor) og ACT(temperaturmåler som sitter på innsuget). Dette tok jeg da fra et annet innsug som jeg har liggende. Jeg har også sprayet startgass rundt innsuget men ingen reaksjon skjer. Er det noen som vet hva feilen kan være?Veivhusventilasjonen som ikker sitter på skikkelig? fort gjort at det blir krøll nede ved blokka da blir det falskluft
Sundet Posted August 21, 2013 Author Posted August 21, 2013 Veivhusventilasjonen som ikker sitter på skikkelig? fort gjort at det blir krøll nede ved blokka da blir det falskluftMener du det røret som går fra bunnpannen, på baksiden, og opp til innsuget?
Sundet Posted August 21, 2013 Author Posted August 21, 2013 Jeg fant ut hva det var, jeg byttet til et annet gassspjeld som jeg hadde. Da ble tomgangen normal. Viste seg at spjellet ikke var helt igjen i det som sto i
Recommended Posts