grandisjohn Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) Er jo dette som er ordentlig hobbybil da Kjent figur i M og Granada miljøet som selger denne. Ser utrolig velholdt og fin ut.Selges ikke til fantasipris heller. Ikke den mest kledelige fargen på en 2,8 injection men.. (edit-) skulle egentlig sitert Paddo). Edited August 20, 2013 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddo Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Er jo dette som er ordentlig hobbybil da Kjent figur i M og Granada miljøet som selger denne. Ser utrolig velholdt og fin ut.Selges ikke til fantasipris heller. Ikke den mest kledelige fargen på en 2,8 injection men.. (edit-) skulle egentlig sitert Paddo).Synes den var pen jeg! Mvh Stian 78mod Granada 2.3 L "rånebil" 84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaureringX-84mod Granada 2.3 L jubileum Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIB Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Nei noe duramax blir det nok heller ikke.. da hadde jeg heller valgt srt10 eller lightning.. mye pga bakhjulsstrekk, samt utseende.. Porsche har jeg slått fra meg, det er liksom ikke 'meg'.. Tror jeg har kommet til en slutning om hva som er bil som jeg kunne trives med.. En strøken utgave av min gamle! savner den bilen mest av alle........ Godt å se at du har beholdt fornuften Jostein Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 JEG FANT MIN DRØMMEBIL!!!! https://auksjonen.no/auksjon/bruktbil/1983_Matra_Murena_3_seter_v6_alfa_motor_repobjekt_162557_km/13144-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 JEG FANT MIN DRØMMEBIL!!!! https://auksjonen.no/auksjon/bruktbil/1983_Matra_Murena_3_seter_v6_alfa_motor_repobjekt_162557_km/13144-2Hehe...rolig no, no har du glømt å ta tablettan dine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 JEG FANT MIN DRØMMEBIL!!!! https://auksjonen.no/auksjon/bruktbil/1983_Matra_Murena_3_seter_v6_alfa_motor_repobjekt_162557_km/13144-2Grøss! Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 Hehe...rolig no, no har du glømt å ta tablettan dine! Tenk å kul den kunne blitt da!! Bøttestoler og imagefelger!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Tenk å kul den kunne blitt da!! Bøttestoler og imagefelger!!! Hehe, yess...probleme har kanskje vært å finne oransje blinklys fremme og fått lagunaleppa til å passe Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 Hehe, yess...probleme har kanskje vært å finne oransje blinklys fremme og fått lagunaleppa til å passe Neinei, skal bli den nye Leepu jeg så jeg lager bare slikt sjøl...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Hvordan kan de ikke akseptere 7000,- når minsteprisen på denne bilen i teorien er 2500,- [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taunus S Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Hvordan kan de ikke akseptere 7000,- når minsteprisen på denne bilen i teorien er 2500,-Din teoretiske minstepris, er i realiteten 3000,-.................. MEN........ Uansett så er vel ikkje det så veldig interessant i denne diskusjonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43996971 her har du litt arbeid "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43996971 her har du litt arbeid Fått den ned i pris så har det vært tøft utgangspunkt for banebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts